Kuidas protekteeritakse veoauto ja bussirehve? Millised on kasutatavad meetodid?

Kvaliteetsed protekteeritud rehvid võivad pakkuda uute rehvidega võrreldavaid sooritustasemeid kuid seda madalama hinna eest.  Protekteerimiseks kasutatakse kahte erinevat meetodit:

Vormis kõvendamisega protekteerimine ehk kuumprotekteerimine:
  • Vormis kõvendamisega protekteerimise puhul kasutatakse kuumutatud rehvivorme.
  • Rehvikarkass karestatakse
  • Kõvendamata kummi kiht kantakse karkassile
  • Rehvi kõvendatakse või vulkaniseeritakse kuumutatud rehvivormis temperatuuril umbes 150 °C. Vormis on matriitsid, mis suruvad rehvile uue turvisemustri ja külgseina, andes valmistootele uue rehvi välimuse.


Eelvulkaniseeritud materjaliga protekteerimine ehk nö. külm protekteerimine.
RINGTREAD tehnoloogia on külm protekteerimisest kõige kvaliteetsem.


Eelvulkaniseeritud materjaliga protekteerimine hõlmab eelkõvendatud turviseriba liimimist ettevalmistatud rehvikestale.

  • Rehvikest kontrollitakse spetsiaalse kontrollsüsteemi abil vaakumkeskkonnas
  • Rehvikarkass karestatakse
  • Eelvulkaniseeritud turviseriba kantakse karkassile
  • Efektiivse kokkuliimimise tagamiseks kõvendatakse rehv barokambris (autoklaav)

Sarnaselt uute rehvidega valmistatkse iga RINGTREAD rehviprotektor eraldi, kesktõmbepressi kasutades, mis võimaldab toodetavale turvisele lõpliku kuju andmist alles pärast seda, kui see paigaldatakse taastatavale rehvikestale, ilma pinguldamise või deformatsioonideta, mis võiksid rehvi jõudlust kuidagi kahjustada ning ilma ühenduskohata, mis on rehvi taastamisel turviseribasid kasutades möödapääsmatud.

RINGTREAD turviserõngal puuduvad ühenduskohad ning see sobitud ideaalselt mantlile, olemata pinges või deformeerumata. Selle kasutamisel on garanteeritud lühemad töötlusajad, raiskuminevad materjalikogused on väiksemad ning rehvide jõudlus on uutega võrdne ning sageli paremgi.