Nõuetekohane rehvi remont (rasvanöör vs vulkaniseerimine)
Kahjustatud rehvi võib parandada järgmistel tingimustel :
Rehvi sisestruktuur on terve. (Purunenud rehviga sõitmine võib rehvi struktuuri kahjustada!)
Kui kahjustused asuvad vaid turvisemustril. (Rehvikülg ei tohi olla kahjustatud!)
Rehvi tekkinud augu läbimõõt ei või olla suurem kui 6 mm. See ei kehti lõikumise, rebenemise või kõnnitee otsa sõitmise puhul.
Kaks kõige levinumat rehviparandusmeetodit:
Väljastpoolt parandatakse rehvi nööriga. Parandamine nööriga võtab mõned minutid kuna toimib lihtsal põhimõttel. Purunenud rehvi korral kasutatakse seda meetodit vaid esimese rehvitöökojani jõudmiseks, et rehvitehnik saaks rehvi remontida nõuetekohaselt. Nööriga parandamine on ohtlik, kuna puudub info rehvi sisestruktuuri kohta.
Seestpoolt rehvi parandamine on kõige usaldusväärsem ja selleks on vaja professionaalset varustust. Kõigepealt tuleb eemaldada rehv, seejärel see puhastada ning harjata ning seestpoolt parandada.Seda meetodit soovitavad rehvitootjad.