KKK

1) Kas Rehvipartner netipoes müüdavad rehvid on uued?

Kõik Rehvipartner netipoes müüdavad rehvid on uued.

2) Kas Rehvipartner netipoes müüdavad rehvid on E – märgistusega?

Kõik Rehvipartner netipoes müüdavad rehvid on E – märgistusega ja seega sobivad kasutamiseks Euroopa Liidus.

3) Kas rehvide hinnad sisaldavad käibemaksu?

Sõltuvalt toodete ostjast (Eesti era- või juriidiline isik) esitatakse toodete hinnad otsingusüsteemis kas koos käibemaksuga või siis ilma.
 

4) Kas toodetel on avaldatud tükihinnad?

Rehvipartner netipoes on rehvidel ja velgedel avaldatud tükihinnad, v.a rehvide hooajaline säilitus. Hooajalise säilituse hinnaks on arvestatud 4 rehvi hooajaline säilitus. Juhul kui soovite osta ja säilitada ainult 2 rehvi, arvestatakse sälitus koefitsendiga 0,5 (4 rehvi = 1).  

5) Palju maksab rehvide kohaletoimetamine Eesti piires?

Rehvide kättesaamine on tasuta esinduses Läike tee 8, Peetri, Rae vald 75312 Harjumnaa. Kui rehvide tarneaadress on erinev eelmises lauses nimetatust lisandub iga tarnitud sõiduauto rehvi kohta 4 eur (sisaldab käibemaksu), veoauto-ja traktorirehvi puhul lisandub rehvi hinnale 8 eur (sisaldab käibemaksu).

6) Kas rehvide hinnad sisaldavad tasu rehvide utiliseerimise eest?

Kõik Rehvipartner netipoest ostetud rehvide hinnad sisaldavad utiliseerimise tasu.

7) Ma ei ole saanud kinnistust oma ostule?

Kui Teie makse õnnestus, kuid Te ei ole saanud kinnitust oma ostule, tasuks esmalt kontrollida oma e-mailide rämpsposti kausta. Juhul, kui Teie tellimuse kinnitus ei ole järneva tööpäeva jooksul peale makse eest tasumist Teieni jõudnud, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega:
 
Iikori OÜ müügiesindus:
Läike tee 8, Peetri, Rae vald
75312T Harjumaa
Tel. + 372 538 31911
E-mail:  info@iikori.com

8) Kas ostu eest on võimalik tasuda ka ülekandega?

Kui soovite kauba eest tasuda ülekandega, siis palun andke sellest teada kirjutades aadressile info@iikori.com. Kaup edatatakse Teile peale arve laekumist Iikori OÜ kontole.

9) Milline on kauba kättetoimetamise aeg?

Kauba kättetoimetamise aeg on Eesti piires 1-6 tööpäeva. Sobiva kättetoimetamise kellaaja kokkuleppimiseks ära unusta lisada ostu sooritamisel Ostja andmetesse oma telefoni numbrit.

10) Kas toodetel on garantii?

Kõikidele Rehvipartner poolt müüdavatele toodetele ja teenustele kehtib tootjagarantii.

11) Kuidas ma tean oma auto rehvimõõtu?

Info õige rehvimõõdu kohta leiate oma auto hooldusraamatust, auto juhipoolse ukse piidalt või auto all olevatelt rehvidelt (Näiteks 195/65R15).

12) Kas on võimalik muuta auto alla olevat rehvimõõtu?

Üldjuhul on, kui seda tehakse õigesti ja nõuetele vastavalt. Vaata menüüs valikut „Tehniline info“.
Lisaks vaata valikus „Tehniline info“.
  • Rehvide asendustabel
  • Spidomeeter

13) Kuidas ma saan tühistada Rehvipartner netipoes tehtud ostu?

Juhul, kui Te soovite tühistada Rehvipartner netipoes teostatud ostu, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega:
 
Iikori OÜ müügiesindus:
Läike tee 8, Peetri, Rae vald
75312 Harjumaa
Tel. + 372 538 31911
E-mail: info@iikori.com

 
14) Kas ostetud toodet on võimalik tagastada?

Tarbijal on õigus tagastada kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast, andes sellest eelnevalt müüjale kirjalikult teada koos ostu tõendava dokumendiga (arve, leping jne), mis tõendab, et kaup on ostetud Rehvipartner e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja tagastamise lahendamata jätta.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui see on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti. Kauba eest tasutud summa (va arvatud kauba kohaletoimetamise kulu) tagastatakse tarbija arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul teate jõudmisest müüjani. 

Kui pärast Kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul arvates kauba tagastamisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel. 

Kauba tagastamisel tuleb Ostjal kaup tuua Rehvipartner poolt palutud asukohta.


15) Ma ei leia mind huvitavale küsimusele vastust Rehvipartner netipoe lehelt?

Juhul, kui Te ei leia Rehvipartner kodulehelt vastust Teid huvitavale küsimusele, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega:
 
Iikori OÜ müügiesindus:
Läike tee 8, Peetri, Rae vald
75312 Harjumaa
Tel. + 372 538 31911
E-mail:  info@iikori.com
 

16)   Kas Rehvipartner netipoes on turvalisus ja privaatsus tagatud?

Rehvipartner netipoes ostude sooritamisel teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Rehvipartner ei avalda kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele.